Posted on

Zwroty towaru

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać oświadczenie drogą elektroniczną na adres reklamacje@lootquest.pl, wraz z informacjami pozwalającymi na identyfikację zamówienia (numer zamówienia, adres dostawy, itp.), a następnie dokonać zwrotu zgodnie z instrukcjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, razem z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim sposobem, w jaki została ona poniesiona lub – jeśli jest to niemożliwe – przelewem na wskazane konto bankowe.
  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia. W takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenie ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
  6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

więcej informacji w regulaminie naszego sklepu:
Regulamin sklepu lootquest.pl