Regulamin sklepu

I. Informacje o firmie

  1. Sklep internetowy LootQuest.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:
    KGames Karol Grzymała
    ul. Bema 10d
    81-386 GdyniaNIP: 5882427512
    REGON: 367089719
  2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Wszystkie informacje na temat Sklepu i jego funkcjonowania można uzyskać pod numerem telefonu +48 737 484 484 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 10:00 – 19:00 lub pod adresem e-mail sklep@lootquest.pl
  4. Wszystkie ceny na stronie Sklepu są podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę lootquest.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod numerem +48 737 484 484.
  2. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
    – liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
    – koszty dostawy i ewentualne koszty wybranego sposobu płatności
    – przewidywany termin realizacji zamówienia
  3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia
    – w przypadku zamówień płatnych z góry – w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie
  4. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
  5. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, z uwzględnieniem wyłącznie dni roboczych. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. maksymalnie po upływie najdłuższego podanego czasu.
  6. Zamówienia na produkty mające czas realizacji powyżej 48h są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach Sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli żaden z dostawców nie będzie w stanie dostarczyć konkretnego produktu. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.
  7. Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.
  8. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    – przy odbiorze – za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w sklepie
    – z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 89 1140 2004 0000 3502 7687 2212
    – z góry kartą płatniczą
    – z góry przelewem elektronicznym za pośrednictwem Przelewy24
  9. Zamówienia zagraniczne mogą być opłacane tylko z góry.

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać oświadczenie drogą elektroniczną na adres zamowienia@lootquest.pl, wraz z informacjami pozwalającymi na identyfikację zamówienia (numer zamówienia, adres dostawy, itp.), a następnie dokonać zwrotu zgodnie z instrukcjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, razem z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim sposobem, w jaki została ona poniesiona lub – jeśli jest to niemożliwe – przelewem na wskazane konto bankowe.
  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia. W takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenie ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
  6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

  1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail reklamacje@lootquest.pl, podając w treści maila dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
  2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe, na przykład z powodu wyczerpania nakładu, klient może zdecydować, czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wymieni towar na inny, dostępny w sklepie.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
  4. W przypadku konieczności zwrotu produktu, Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych kosztów z tym związanych.
  5. W przypadku, gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
  6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów w Internecie, Konsument może złożyć skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

V. Załączniki

  1. Polityka prywatności i wykorzystanie plików cookies