- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail reklamacje@lootquest.pl, podając w treści maila dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe, na przykład z powodu wyczerpania nakładu, klient może zdecydować, czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wymieni towar na inny, dostępny w sklepie.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
- W przypadku konieczności zwrotu produktu, Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych kosztów z tym związanych.
- W przypadku, gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów w Internecie, Konsument może złożyć skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
więcej informacji w regulaminie naszego sklepu:
Regulamin sklepu lootquest.pl