- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
- Aby odstąpić od umowy, należy przesłać oświadczenie drogą elektroniczną na adres reklamacje@lootquest.pl, wraz z informacjami pozwalającymi na identyfikację zamówienia (numer zamówienia, adres dostawy, itp.), a następnie dokonać zwrotu zgodnie z instrukcjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, razem z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim sposobem, w jaki została ona poniesiona lub – jeśli jest to niemożliwe – przelewem na wskazane konto bankowe.
- Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia. W takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
- Koszty zwrotu towaru (dostarczenie ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
więcej informacji w regulaminie naszego sklepu:
Regulamin sklepu lootquest.pl